Straal exclusiviteit en stijl uit
Straal exclusiviteit en stijl uit

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op je vragen.

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De standaard levertijd voor onze producten zijn 7-15 werkdagen in Nederland en in België. Tijdens drukke periodes kan de levertijd ook iets langer zijn. 

Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

Mis je een aantal producten bij je bestelling? 

No worries. Wij werken met verschillende leveranciers. Het kan voorkomen dat producten apart worden verzonden. Hierdoor zal je de pakketjes ook apart kunnen ontvangen. 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://zaloo.nl/pages/volg-je-bestelling

Heb je 5 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Bij ons is je ordernummer gelijk aan je Track en Trace code. 

Op deze pagina https://zaloo.nl/pages/volg-je-bestelling kun je jouw e-mail adres en ordernummer in voeren om je pakketje te volgen.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Wij houden namelijk zielsveel van onze klanten.